Biustonosz bez fiszbinów

17:15


Miękkie biustonosze bez fiszbinów cieszą się obecnie coraz to większą 
popularnością. Swój ideał znalazłam i ja, dlatego nie omieszkam Was o tym powiadomić :)
Od kilku tygodni przeglądałam w Internecie miękkie biustonosze, niestety cena 
powyżej 100 zł mnie odstraszała, zważywszy na to, że nie byłam pewna, 
czy owy model mi przypasuje.
Aż do teraz :)


Biustonosz ma trójkątne miseczki z podszewką z siateczki. Najbardziej jednak podoba mi się,
 że ramiączka z tyłu można podczepić, co jest idealnym rozwiązaniem przy bluzkach typu bokserka.
Nie ukrywam, że najbardziej zachęciła mnie cena - 39 zł, to kwota, na którą mogłam 
sobie pozwolić, mimo że w przymierzalni nie byłam 100% pewna tego zakupu, 
w domu doszłam do wniosku, że był to jeden z lepszych 
interesów bieliźnianych tego lata :)


Niestety, ale nie widzę tego modelu na stronie H&M, a szkoda, bo chciałam 
pokazać jak prezentuje się bielizna na modelce. Od siebie mogę dodać, że biustonosz 
jest warty zakupu, więc jeżeli ostatnio czegoś podobnego szukałyście to mogę 
z czystym sumieniem polecić ten model:)


 A poniżej przedstawiam jeszcze dwa modele biustonoszy z H&M, które wzbudziły moją ciekawość.



miękki biustonosz - 39 zł


miękki biustonosz - 59 zł

You Might Also Like

14 komentarze

  1. W H&M niestety nie znajdę dla siebie rozmiaru :( Ale śliczny jest, fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) Musze rozejrzeć się za podobnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jak znajdziesz coś fajnego, bo z chęcią przygarnęłabym drugi komplet :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny :). Ciekawe, czy i ja przekonałabym się do takiego biustonosza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku myślałam, że się nie przyzwyczaję, ale później było ok :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne są takie miękkie biustonosze, zwłaszcza te koronkowe, niestety nie na mój biust, zresztą nawet nie robią takich w moim rozmiarze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooo super! Nie wiedzialam ze w H&M sa takie fajne biustonosze... sama za takim sie rozgladam, bo w ciazy troche biust sie powiekszyl wiec trzeba zakupic nowa bielizne. Jeden kupilam juz w Kappahl przepiekny, z kkoronką ale ma fiszbiny, wiec jeszcze jeden przydalby sie bez, a ta cena jest niesamowicie kuszaca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam pojęcia, akurat przechodziłam, bo u mnie w H&M trzeba przejść przez dział z bielizną, aby dojść do przymierzalni i rzucił mi się w oczy :)

      Usuń
  6. ładne ale na większe biusty to raczej się nie nadają co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi powiedzieć, zawsze warto przymierzyć :)

      Usuń
  7. Piękny jest, też ostatnio zauważyłam, że jest jakieś "boom" na te miękkie biustonosze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne są takie biustonosze, ale ja mam zbyt mały biust, żeby ładnie w nim wyglądał:(

    OdpowiedzUsuń

Instagram bridget