Moja toaletka

15:26



Stoję z kubkiem gorącej herbaty oparta o ścianę. Obserwuję życie ludzi zza okna. Uwielbiam to robić. Przypatruję się bardzo dokładnie, analizuję każdy ruch, zachowanie, gest czy sposób chodzenia. Czasami skupiam się na kilku osobach naraz, a czasami przyglądam się tylko jednej, wybranej. Tym razem biorę pod lupę pana, który z niesamowita pieczołowitością odśnieża swoje auto. Od zawsze wiedziałam, że zdejmowanie warstwy śniegu ze swojego czterokołowego przyjaciela-podwoźnika może być zajęciem niezwykle absorbującym i niesamowicie ciekawym. Dlaczego? Bo każdy robi to inaczej - jedni w skupieniu, analizują każdy swój ruch, na zmianę sięgają a to po szczotkę, a to po skrobaczkę. Drudzy metodycznie, mają pewną taktykę, której zawsze się trzymają, a trzeci - im szybciej, tym lepiej (czytaj dwa machnięcia szczotką) i już jadą. Od razu nasuwa mi się złota myśl - odśnież swój samochód, a powiem Ci kim jesteś.




pudełka, świeczka - TK Maxx
perfumy - Miss Dior


organizer na kosmetyki - Biedronka


doniczka, lustro  - IKEA
pojemnik muffin - Home&You
pudełko - TK Maxx





Od pewnego czasu staram się, aby przestrzeń wokół mnie była uporządkowana, nie zawsze mi się to udaje, ale liczą się chęci. O toaletce marzyłam od dziecka, jest jeszcze kilka rzeczy, które chciałabym zmodyfikować, ale dzisiaj nie o tym. Dzisiaj o tym, co już udało mi się zrobić i ogólnie jak wygląda mój kąt w sypialni. A tak było jeszcze kilka miesięcy temu:




A jak jest z Wami? 
Lubicie obserwować ludzi? Chłonąć wzrokiem ich reakcje, ruchy i gesty...

You Might Also Like

46 komentarze

  1. Twoja toaletka wygląda cudownie. Aż Ci zazdroszczę :) Niestety u mnie to póki co nie będzie możliwe. Bo maluszek przychodzi na świat i teraz to będzie jego pokoik :) Ale jak się kiedyś dorobimy większego mieszkania to kto wie. Kurcze z rodzicami jak mieszkałam to miałam olbrzymią toaletkę a teraz jak się ma swoje dwa pokoje to trzeba kombinować, żeby nie zagracić tego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna toaletka :) Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... czasem sama lubię na chwilę stanąć przy oknie, obserwować przejeżdżające auta... niestety życie w biegu nie zawsze pozwala aby się zatrzymać na chwilę... toaletkę masz przecudną! Widzę, że lubimy te same sklepy i malujemy się w tych samych lusterkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko urządzone :) Lusterko ma "to coś". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie masz urządzony ten kącik :)

    Raczej nie obserwuje ludzi :) Przez okno to nie bardzo miałabym kogo, a jak jestem w mieście to w ogóle nie zwracam na nich uwagi - a czasem nawet nie zauważę kogoś, kogo powinnam :D Zamyślam się jakoś i idę przed siebie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest, ja moje kosmetyki trzymam w szafkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładną masz tą toaletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie toaletki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się taka toaletka. Teraz nie mam na nią warunków, ale może w przyszłości ;) Na razie zazdroszczę jej Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Toaletka jest wspałania. Sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz piękną toaletkę i mam nadzieję, że i ja kiedyś dochrapię się takiej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cierpliwość to cecha cwiczona całe życie.
    Czasem lubie w chwili zamyślenia podpatrzyć, ale nie trwa to nigdy zbyt długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest piękna, takie meble mają duszę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojjj ja bardzo lubię wyglądać przez okno i obserwować ludzi ;)
    Za to bardzo nie lubię odśnieżać samochodu... ciekawe co mój styl odśnieżania powiedziałby Ci o mnie? :D
    Przepiękna toaletka, ja to się takiej raczej nigdy nie dorobię... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wisząca półka mi się podoba :-)
    Często obserwuję ludzi z ciekawości, każdy jest inny i niepowtarzalny. Zawsze ludzie i ich zachowanie mnie zaskakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna toaletka, ja mam prowizoryczną na komodzie i żałuję tylko, że nie mam jak przy niej usiąść i że nie mam dobrego światła w pokoju :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze światłem to i ja mam problem. Lampkę na biurko kupuję już pół roku :)

      Usuń
  17. Niezwykle gustowna toaletka i jej otoczenie. Już dawno zauważyłam, że masz bardzo dobry gust wnętrzarski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :) Pomysłów mam mnóstwo - gorzej z realizacją...

      Usuń
  18. Pięknie to opisałaś :) Tak, mam tak czasami że siadam w oknie i przyglądam się ludziom :)
    Super urządziłaś sobie ta toaletkę :) Też mam to lustro z Ikei :)
    Już od dawna planuje nad stworzeniem postu jaką mam toaletkę ale coś nie mogę się zabrać :)
    Obserwuję Twój blog bo bardzo mi się tu podoba i chcę być na bieżąco z Twoimi postami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękną masz toaletkę! bardzo mi się podoba :))))
    swego czasu również miałam w sypialni ale obecnie jest to pokój Poli :P
    uwielbiam obserwować ludzi, zawsze mnie czymś zaskoczą ;-)
    ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam - jak usiądę na ławce w parku, to mogłabym tak siedzieć i siedzieć...

      Usuń
  20. Bardzo ładną masz toaletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealny porządek i pastelowe kolory to dwie rzeczy, które uwielbiam! :)

    Kochana, a co do posta o Grecji - pojawił się jeden: http://lookssogreat.blogspot.com/2014/09/grecja-zakynthos-relacja-z-podrozy.html który miał faktycznie być wstępem do dłuższej serii, ale jako że wróciliśmy z wakacji właśnie we wrześniu i ani się nie obejrzałam - już zaczął się początek semestru, ja też zaczęłam nową pracę i totalnie mi wyleciało z głowy :) Chciałabym napisać dalsze, bardziej szczegółowe części, muszę pomyśleć czy pamiętam na tyle szczegółów, żeby stworzyć ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, faktycznie, musiałam jakoś ominąć...

      Usuń
  22. taka toaletka to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O mamuniu, jak pięknie ♥ Wygląda bosko i z gustem, uwielbiam takie kąciki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie to wygląda !! Uwielbiam toaletki - moja siostra ma z wbudowanym lustrem i uważam, że nie ma nic lepszego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, u mnie byłoby trudno, bo uwielbiam przestawiać meble :)

      Usuń
  25. Też zawsze staram się mieć dookoła porządek, ale niestety jakoś mi nie wychodzi jego utrzymanie:/. Toaletka super, uwielbiam takie jasne przestrzenie:)


    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/pare-sow-o-piecdziesieciu-twarzach.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i mnie czasem nie wychodzi - szczególnie rano :)

      Usuń
  26. Naprawdę urocza toaletka, marzy mi się takie lusterko na biurku chyba musze sobie w końcu kupić :) Bardzo ładnie prezentuje się ten kącik, od dawna przeglądam różne inspiracje na takie miejsce u mnie, musze zebrać się w sobie i stworzyć coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) A lustro jest naprawdę fajne i przede wszystkim niedrogie, a to chyba najważniejsze :)

      Usuń
  27. Mam podobną podłogę w 'salonie'. Bardzo fajny kącik.
    Ja ludzi nie obserwuję za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękna jest ta toaletka :). niestety ja na swojej nigdy nie mogę utrzymać takiego porządku :D

    http://julakubinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram jak mogę, ale nie zawsze wychodzi...

      Usuń
  29. Piękna toaletka, kiedyś sobie kupie podobną. Teraz moją toaletkę udaje zwykłe biurko, ale też doskonale się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Toaletka jest bardzo ładna, podoba mi się ten mufin dawno go kupowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go rok temu, ale chyba jeszcze są dostępne :)

      Usuń
  31. Piękna jest ta toaletka, cudowny masz kącik :-)

    OdpowiedzUsuń

Instagram bridget