Pomysł na balkon

21:15

Dzisiaj będzie co nieco na temat mebli na balkon, ponieważ wydawało mi się, że nie miałam zbyt dużych wymagań, a jednak frustracja z miesiąca na miesiąc była coraz większa.
Po pierwsze, chciałam nie tylko siedzieć, ale również móc się wyciągnąć albo usiąść po turecku.
Po drugie, chciałam, aby meble były łatwe w utrzymaniu (stare całą zimę spędziły na balkonie i nic im nie było).
Po trzecie, chciałam, aby były białe (takie małe zboczenie, każdy jakieś ma).
I po czwarte, pragnęłam przystępnej ceny :)
Jak widać wymagań nie miałam kosmicznych, ale jak przyszło co do czego, to nie było w czym wybierać - słowem - wybór w supermarketach ogrodniczych mizerny :(
I wtedy z pomocą przyszła IKEA, to właśnie w niej znalazłam niesamowicie wygodne (naprawdę!) fotele, z których najchętniej nigdzie bym się nie ruszała. Są specjalnie wyprofilowane i nawet największy wiercipiętek (taki jak ja) znajdzie na nich swoją ulubioną pozycję.


fotel IKEA, 79,99 zł


Białą, drewnianą skrzynkę kupiłam za grosze na allegro; zależało mi, aby stolik był niski, 
abym bez problemu mogła sięgnąć do niego z fotela. I tak oto całość aranżacji mojego 
balkonu nie przekroczyła 300 zł - oczywiście łącznie ze wszystkimi dodatkami, które umilają 
mi spokojne chwilę z filiżanką kawy pod gołym niebem.
Kończę już gadać i zapraszam do mojego balkonowego świata :)












W przyszłym roku pomyślę o siatce, abym bez skrępowania mogła wypić 
lampkę wina w błotnej maseczce na twarzy :) 
Pozdrawiam!

You Might Also Like

47 komentarze

  1. super wygląda ten balkon! na takim mogłabym siedzieć cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak chciałabym mieć taki balkon :O

    OdpowiedzUsuń
  3. przeuroczy ten Twój balkon :)))
    te fotele są z materiału czy plastiku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały balkon, zamieniłabym tylko plastikowe fotele na coś wygodniejszego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że będą średnio wygodne - dopóki nie usiadłam :)

      Usuń
  5. Marzyłam o balkonie, kupiliśmy wszystkie potrzebne materiały, planowaliśmy zrobić sofę z europalet, wszystko czekało przez długi czas naszykowane do pracy, ale całe wakacje mieliśmy jakieś plany, wyjazdy, ciągle coś nam wypadało i w końcu w tym roku balkonu się nie doczekałam :( Zrobimy dopiero na przyszły rok niestety,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się odwlecze, to nie uciecze :) Tylko pamiętaj, aby się pochwalić, bo przygotowania brzmią naprawdę ciekawie.

      Usuń
  6. Przepiękny balkon! Nasz niestety jest tak mały, że ledwo mieści się na nim suszarka na ubrania. Mieszkamy na drugim piętrze i musimy chronić się siatkami na owady, więc póki co kwiaty też nie wchodzą w grę. Mam jednak nadzieję, że nasz następny balkon będzie tak przytulny, jak Twój :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że możesz suszarkę z praniem wynieść, ja przed długi czas nie miałam balkonu.

      Usuń
  7. Wooow, rewelka :) Ja już chyba pisałam, że nasz balkon prawie nie istnieje - malutki, widok średni i rowery trzymamy na nim. Mam nadzieję, że przy przeprowadzce znajdzie się mieszkanie z fajnym balkonem (to takie moje małe marzenie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małymi kroczkami i na pewno się spełni, ja też bardzo długo marzyłam o balkonie.
      A kiedy szykuje się ta przeprowadzka? :)

      Usuń
  8. pięknie :)
    stolik-skrzynka jest cudowny :) a na takim fotelu miałam okazję kiedyś siedzieć w pracy :)
    zazdroszczę, ja nie mam balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzynka fajnie też wygląda w pokoju jako stolik na książki, właśnie rozważam zakup kolejnej do mieszkania :)

      Usuń
  9. pięknie tam! ;) ja uwielbiam takie urządzone balkony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy metamorfozy Twojego balkonu mnie zachwycił, w takim miejscu każdy miałby ochotę spędzić trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Oszałamiający jest ten balkon! :)) Mogłabym całe dnie na nim spędzać ;)

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Szkoda tylko, że tak mało mamy ciepłych dni w roku...

      Usuń
  12. Taki balkon mogłabym mieć. I ta skrzynka jako stolik - świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chcę zamówić jeszcze jedną jako stolik do sypialni... Ciekawe, czy by się sprawdziła. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Pięknie:) skrzynka jako stolik sprawdza się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie :-) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczynam teraz studia i na pewno bedzie trzeba zrobic cos z balkonem zeby stal sie przytulniejszy !
    DZIEKUJE ZA POMYSLY <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość. Powodzenia na studiach :)

      Usuń
  16. Szkoda, że nie mam balkonu ;(
    Mnie najbardziej urzekła drewniana skrzynka, która jest stolikiem. Świetny element i w ogóle super aranżacja balkonu. To bardzo miłe miejsce do odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło, jak czytam takie komentarze :)

      Usuń
  17. Rozkosznie i urokliwie! Szkoda, że mój balkon za mały na takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe balkony też można pięknie zaaranżować - dużo inspiracji jest w Internecie :)

      Usuń
  18. Pięknie zaaranżowany balkon... stolik ze skrzynki naprawdę super:)
    pozdrawiam cieplutko!
    Natalia z Waniliowy, Lawendowy, Biały...

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,dziękuję za wizytę na moim blogu. Balkonik wyszedł super:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze powiedzieć, że bardzo bałam się efektu końcowego :) Dziękuję.

      Usuń
  20. Świetny balkon! Żałuje, że my nie mamy balkonu, ale nie można mieć wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę pięknie urządzonego balkonu! :) Mam nadzieję, że mnie też kiedyś uda się podobny stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że mogę być dla kogoś inspiracją :) Pozdrawiam!

      Usuń
  22. Cudownie <3 obłędna inspiracja :) Zdradź Proszę gdzie można kupić taki stoli- skrzynkę?
    Pozdrawiam ciepło<3

    OdpowiedzUsuń

Instagram bridget