Co nowego?

20:00

Dzisiaj post z cyklu, co nowego udało mi się złapać w ostatnich tygodniach.
Zaczynamy od pierdół, czyli tego, co niedźwiadki lubią najbardziej.
Na pierwszy ogień leci Biedronka - o tym jak bardzo lubię do niej zaglądać, pisałam już nieraz. Rzadko kiedy wychodzę z niej pustymi z rękami, jak nie kwiaty to książki, jak nie książki to kosmetyki, jak nie kosmetyki to zeszyty i tak mogłabym pisać i pisać. 



zeszyt Biedronka - 4,99 zł


Suchy szampon, odkryłam dopiero niedawno, a szkoda... 
Jakbym wcześniej wiedziała jakie to cudo, to nie odstawałabym go na krok.


suchy szampon Batiste - Biedronka 9,99 zł


Odżywczy krem ultra nawilżający - Młodzieńczy Blask Bielenda; stosuję go na noc, 
jest lekki, subtelny, szybko się wchłania i ładnie pachnie. Cieszę się, że w końcu się 
na niego zdecydowałam, bo jest to jeden z nielicznych kremów na noc, 
po których aplikacji moja cera nie świeci się rano, 
jak nie powiem co :)


 Krem Bielenda Młodzieńczy Blask - Rossmann 17 zł

Ach ta IKEA, czy można z niej wyjść nie wydając ani złotówki? Mnie się to nie udało...




rurki, IKEA - 3,99 zł
kwiatek, IKEA - 2,99 zł
wazon, IKEA - 2,99 zł
ściereczka, IKEA - 9,90 zł


A Wy jaką pierdołę ostatnio kupiłyście?

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Szkoda, że mam tak daleko do Ikei. :/
    Ostatnio nie kupiłam ale dostałam świetną pierdołę, podkładkę pod laptopa z empiku. Cudowna rzecz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ostatnio też się nad tym zastanawiałam, bo przyznam, że rzadko kiedy siedzę z laptopem przy biurku.

      Usuń
  2. też kupiłam ten szampon :))
    super okładka zeszytu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś znowu dorzucą, bo nie mam zamiaru się z nim rozstawać :)

      Usuń
  3. O proszę, ile nowości :) Ja ostatnio zakupiłam książki w Biedronce.
    Chyba też kupię suchy szampon. Ciekawa jestem, czy rzeczywiście jest taki dobry jak mówią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To istna rewelacja - naprawdę wspomnisz moje słowa :)

      Usuń
  4. Super okładka zeszytu :) A krem sama posiadam i mi niestety nie podszedł, po kilku dniach uzywania pod rząd zaczyna mnie wysypywać na twarzy. Jednak czeka mnie powrót do matującego AA.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio woski! :) Moje pierwsze, w końcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja się skuszę tej jesieni, bo też nigdy nie miałam.

      Usuń
  6. Jaki ładny ten zeszycik z Biedronki, muszę zajrzeć i zobaczyć co mają nowego. Widziałam te wazoniki z Ikei i świetnie wyglądają z pojedynczymi kwiatkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio w Empiku przeglądałam zeszyty, ale cena powyżej 30 zł mnie odstraszyła...

      Usuń
  7. tez kupilam ten zeszyt!
    a krem sobie zapamietam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jeden mi się podobał, ten w kropki, ale się powstrzymałam :)

      Usuń
  8. takie pierdoły są najlepsze :))))
    zgadzam się z IKEI nie da się wyjść z niczym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo widzę nowa wersja kolorystyczna słomek w Ikei! A ja jeszcze swoich nie wykorzystałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak mi się wydawało, że mieli chyba ciemniejsze...

      Usuń
  10. Arbuz, mniam! Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że dawno nie byłam w Ikei..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szykują nowy katalog, ma się pojawić pod koniec sierpnia :)

      Usuń
  11. Biedronka ma ostatnio świetne zeszyty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trzeba szybko łapać, bo schodzą jak świeże bułki :)

      Usuń

Instagram bridget