Podsumowanie miesiąca cz. VIII

22:03

Dzisiaj kilka słów o zmianach, które zaszły w moim domu i powolnych przygotowaniach do otwarcia sezonu jesiennego-zimowego :) Ahoj!
Polska złota jesień - jak najbardziej, plucha, wilgoć i ziąb - niekoniecznie.  Ja mam tylko cichą nadzieję, że wrzesień będzie piękny - uwielbiam spacery po parku, kiedy pod moimi nogami roi się od kolorowych liści. 
A więc zaczynamy podsumowanie!
W mieszkaniu pojawiło się kilka detali, które umilają mi czas spędzany w domu. Największą metamorfozę ostatnich tygodni przeszedł niewątpliwie balkon. Z efektów tego działania jestem niezmiernie zadowolona, toteż mam przeogromną nadzieję, że będę mogła spędzić na nim wrześniowe wieczory otulona grubaśnym kocem.




Kapelusze, olejki do opalania, kostiumy kąpielowe - niestety, ale 
ich miejsce jest już głęboko na dnie szafy.





kostium - Roxy





                                                             Faworyt lata 2014 - mrożona kawa bananowa :)




zeszyt - Biedronka 2,99


Natomiast przyszedł czas na: pieczenie babek, gorące herbaty, błotne maseczki, ciepłe 
skarpety i grube swetry.


pieczone jabłka z gruszkami pod kruszonką


herbata ze świeżych liści melisy


maseczka Algo Algi Morskie - Biedronka 3,99 zł

I kilka nowości z sieciówek, które przykuły moją uwagę.



A Wy, czekacie z utęsknieniem na jesień?

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Kuszą mnie te pieczone jabłka i gruszki z kruszonką. :) W której sieciówce można znaleźć szary dłuższy sweter z ostatniego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłka robi się dosłownie w 5 minut, a podane na ciepło z zimnymi lodami - rewelacja :)
      Sweter z H&M 99 zł.

      Usuń
    2. Ja również jestem ciekawa, z jakiego sklepu jest ten kardigan :)
      A za jesienią nie przepadam, więc nie czekam na nią.

      Usuń
  2. Swietne ciuszki, lubie taki styl☺

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jesień!
    świetnie urządziłaś balkon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie jesień, nawet bardzo, ale tą złotą, która niestety nie zdarza się co roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień jesienią, ja czekam aż ona minie i nadejdzie moja ukochana zima! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawa mrożona bananowa? Jejj <3 najbardziej spodobała mi się ze wszystkiego.
    Może jesień będzie w tym roku piękna i urokliwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy taką nadzieję. W zeszłym roku jak dobrze pamiętam październik, nawet początek listopada, były bardzo przyjemne.

      Usuń
  7. Lato zbyt szybko się skończyło, dni coraz krótsze, wieczory chłodne :) no nic, byle do wiosny ;) szal i szary sweter bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna powinna być wiosną już w marcu, a nie w maju... to może nie mielibyśmy takiego niedosytu.

      Usuń
  8. lubię jesień za kolory, ale zawsze jest mi zimno ;)
    muszę spróbować kiedyś zrobić pieczone jabłka z kruszonką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy pokroić jabłka i gruszki w kostkę, a następnie posypać kruszonką - znalazłam na blogu Nikol od kuchni, polecam :)

      Usuń
  9. uwielbiam jesień i czekam na nią niecierpliwie :-)
    szary kardigan przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniknął jak świeże bułeczki! Byłam parę dni temu z koleżanką to został tylko rozmiar XS - ludzie chyba robią zapasy na srogą zimę, nie wiem...

      Usuń
  10. balkon mnie powalił, cudowne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd kurteczka?

    OdpowiedzUsuń

Instagram bridget