Nowa torebka

18:36

Podziwiam kobiety, które mają od groma torebek i codziennie inną.
Proszę zdradźcie tajemnicę, kiedy macie czas, aby przepakować wszystkie pierdoły z jednej torby do drugiej?
Zawsze mnie to zastanawiało...
Ja mam problem, aby raz na jakiś czas, przełożyć wszystkie gadżety z małej torby do dużej albo na odwrót :)


Mam już jedną torebkę z Parfois, dlatego nad zakupem powyższej (i to w dodatku w cenie 
wyprzedażowej) nie zastanawiałam się zbyt długo. I dobrze! 
Bo znając moje szczęście znowu ktoś by mi ją podwędził sprzed nosa :)


Parfois - 69 zł %




Ostatnimi czasy żółta marynarka zbierała same pochwały, niestety pech chciał, że 
pękła podszewka na szwie :( Może ktoś się orientuje jak jest z reklamacją w Reserved?


Nawet nie przypuszczałam, że czarne szpilki z Pull&Bear, które złapałam na tegorocznej wyprzedaży będą aż takie wygodne :) Obcas, jak dla mnie oczywiście, jest średniej wielkości, bo 10 cm, ale mimo wszystko buty są stabilne i wygodne. Ostatnio tańcowały na weselu do 4 rano - Wow!


Szara spódnica to mój nowy nabytek, mam też kilka perełek z ciucholandu, muszę tylko zrobić zdjęcia 
i niebawem wrzucę na bloga :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ależ świetna ta torebka:) Ja nie mam dużo torebek, jakoś nie są mi potrzebne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem jedną z kobiet, które posiadają niemałą kolekcję torebek;) i chętnie widziałabym w niej Twoją:D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna torebka, dla mnie o wiele za mała, ja noszę w niej milion różnych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie potrzebowałam małej, bo mam same wielkie :)

      Usuń
  4. no mnie się strasznie podobała żółta marynarka :-)
    aha czyli kupowałaś ją w reserved?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko musiałam jakoś niefortunnie się nachylić albo nie wiem co, że pękła na szwie.
      Na razie zaniosłam do reklamacji, zobaczymy. Mam nadzieję, że będzie ok, bo materiał gruby i w sumie dobrze się nosiła, gdyby nie małe pęknięcie :)

      Usuń

Instagram bridget