Wiecznie młoda

11:49

Czy w związku z tegorocznymi wyprzedażami jesienno-zimowymi Wasze szafy są już przepełnione, a komody nie chcą się domykać? Podziwiam wszystkich, którzy wychodzą ze sklepów z przepełnionymi siatami i torbami papierowymi, z których wylewają się tony nowych, przecenionych ubrań i dodatków.
A u mnie? Cóż, niestety bida... Jak na razie nowym lokatorem mojej szafy jest bluza (na którą polowałam już wcześniej, ale pierwotna jej cena była zdecydowanie nieadekwatna do jakości).
Wiem, że wszędobylskie serca atakują nas ze wszystkim stron i powoli już mamy tego dosyć, ale napis na bluzie nie pozwolił mi przejść obok niej obojętnie...




bluza - Pull&Bear
spodnie - secondhand
płaszcz - Zara
czapka, torba - Reserved
buty - Deichamann








You Might Also Like

32 komentarze

  1. Świetna ta bluza, a i spodnie mi się bardzo podobają :)
    Jeśli masz na myśli lakier do włosów Nivea, to u mnie się sprawdził, ale jest dość lekki i strasznie niewydajny... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna ta czapa. Podoba mi się Twój ubiór, chociaż jak na mój styl - za mało CZARNEGO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje postanowienie noworoczne - więcej koloru :)

      Usuń
  3. mam ten sam kroj spodni ze Zara sa naprawde super i juz kilka sezonow nosi sie ten styl ,,,,bluza super,plaszczyk i buty tez serdecznie pozdrawiam !!!!! po tych Swietach troche sie rozleniwilam z pisaniem ale Nowy Rok musimy naladowac w akumulatory:):)tak wiec zapraszam do mnie mysle ze Hiszpanskie klimaty ci sie spodobaja ,,,xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne spodnie ;) Mnie zauroczył rumieniec na policzkach - co to za róż ? - no chyba, że naturalny ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Niestety nie jest naturalny :) - 35 rose d'or burjois.

      Usuń
  5. jakie masz piękne fale na włosach :) zawsze takie chciałam mieć

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz naprawdę świetnie! bardzo fajne ciuszki!
    Kiedyś miałam bardzo podobne spodnie, chętnie bym sobie jeszcze takie sprawiła :)
    A co do kremu do rąk Loccitane, to wydaje mi się, że nie zawsze to, co droższe, musi być lepsze, ale w przypadku tego kremu warto zainwestować. W razie czego polecam najpierw kupienie mniejszej wersji 30 ml :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham przeceny, wtedy wpadam w zakupoholizm, ktory sie wlasnie w tym czasie uaktywnia ;D będę zaglądać tu częściej, dodaje do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście jak ja idę to nigdy nic nie mogę znaleźć ;) Aktualnie szukam swetra, kurtki i bielizny. W związku z tym kupiłam sobie piżamę, bo bardzo mi się spodobała, a żadnej normalnej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi piżamami to ja mam odwieczny problem - zawsze mam jakieś składaki z szortów i starych t-shirtów :)

      Usuń
  9. super look :) Czapka fajnie to wszystko ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja ! Czapka świetnie ożywia całość :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza świetna - bardzo w moim stylu :D spodnie, szkoda że z secondhandu, aż się cofałam zobaczyć z jakiej firmy, bo bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Możliwe, że bluzy czy swetry z sercem są już lekko przereklamowane, ale wciąż chwytają mnie za serce ;). Jak zwykle bardzo ładna stylizacja. Pozdrawiam ;)

    http://positive-attitudee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też bida niestety :| nie mogę nic znaleźć w sieciówkach a do ukochanych lumpeksów póki co nie mam dostępu :C

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluza:) a koloru możesz dodać sobie również uśmiechając sie jeszcze bardziej :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość mi się jak najbardziej podoba, uwielbiam szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uroca stylizacja =) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też na wyprzedażach nie poszalałam, no chyba, że kosmetycznie ;) Podoba mi się płaszcz i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bluza:) genialny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz, czapeczka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. za szybko kończą się fundusze żeby się z toreb wylewało :)
    świetnie wyglądasz w tych spodniach :) nie świetnie, idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow... :)))
    Wygladasz cudownie! Swietne polaczenie. .

    Hehe u mnie tez bida. A zskupy glownie robie internetowe ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zbyt dużo wydaję na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co to za lakier na paznokciach? - uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lovely z Rossmanna, bodajże 156, ale w rzeczywistości nie wygląda tak ładnie jak na zdjęciach. Mam wrażenie, że trochę wpada w pomarańcz...

      Usuń
  24. Ohh Conversy :) Ja na swoje muszę jeszcze poczekać :) Lecą do mnie ze Stanów :) Wybrałam kolor czerwony... Świetny blog. Pozdrawiam
    http://fitnesscookmadame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram bridget