Zmiany, zmiany, zmiany

18:43

I nie mam na myśli tylko zmian czasowych:) W końcu w spaniu godzinę dłużej nie widzę nic złego, ale o ciemnicy jak ... przed godziną 16 wolałabym się nie wypowiadać.
A teraz o zmianach, czyli o nowym życiu spódnic w mojej szafie. Nie wiem dlaczego, ale w okresie jesienno-zimowym chodzę w nich zdecydowanie częściej niż latem i wiosną. To zaczęło mnie poważnie zastanawiać. Piszę o tym, bo nie wiem czy przypadkiem nie powinno być na odwrót? Ja latem bardzo rzadko chodzę w spódnicach, zdecydowanie częściej wymieniam je na szorty. Stąd moje pytanie: czy ktoś oprócz mnie również podziela ten lekki odchył od normy?

sweter - h&m (sh), koszula - topshop (sh), spódnica - no name (sh), marynarka - mango (sh)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. sweterek i koszula wyglądają jak z obecnej kolekcji H&M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się zdziwiłam jak znalazłam go w lumpie za 10 zł, po parę dni temu miałam sobie kupić bardzo podobny, tylko szary w h&m za 79 zł...

      Usuń
  2. sweterek jest przepiękny, uwielbiam bordo :))

    narzutka jest uszyta przez moją mamę, i jest cieplutka i bardzo wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam Twój lekki odchył od normy :) Sama też tak mam. Wolę jesienią założyć sukienkę lub spódnicę/spódniczkę niż legginsy lub spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam Twój blog na Wizażu. Jesteś genialną poszukiwaczką perełek w lumpkeksie :) Także uwielbiam to zajęcie i prowadzę bloga właśnie o tematyce głównie lumpeksowej :) Ciebie oczywiście obserwuję, bo podobają mi się Twoje stylizacje, za niską cenę oczywiście :) Zapraszam do mnie, ale nie nalegam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze super, ale się powtarzam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne sh masz w okolicy! W moich drogo i... no cóż... badziewnie dosyć... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba jak sweter jest w taki sposób połączony z koszulą.Chociaż sama się tak nie ubieram -jest mi strasznie niewygodnie i czuję się grubo.A co do spódnic kiedy jest zimno-tez nosze je wtedy częściej ,koniecznie z czarnymi rajstopami bo wtedy nogi wydają się dłuższe i smuklejsze.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Instagram bridget