Zmiany, zmiany, zmiany

18:43

I nie mam na myśli tylko zmian czasowych:) W końcu w spaniu godzinę dłużej nie widzę nic złego, ale o ciemnicy jak ... przed godziną 16 wolałabym się nie wypowiadać.
A teraz o zmianach, czyli o nowym życiu spódnic w mojej szafie. Nie wiem dlaczego, ale w okresie jesienno-zimowym chodzę w nich zdecydowanie częściej niż latem i wiosną. To zaczęło mnie poważnie zastanawiać. Piszę o tym, bo nie wiem czy przypadkiem nie powinno być na odwrót? Ja latem bardzo rzadko chodzę w spódnicach, zdecydowanie częściej wymieniam je na szorty. Stąd moje pytanie: czy ktoś oprócz mnie również podziela ten lekki odchył od normy?

sweter - h&m (sh), koszula - topshop (sh), spódnica - no name (sh), marynarka - mango (sh)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. sweterek i koszula wyglądają jak z obecnej kolekcji H&M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się zdziwiłam jak znalazłam go w lumpie za 10 zł, po parę dni temu miałam sobie kupić bardzo podobny, tylko szary w h&m za 79 zł...

      Usuń
  2. sweterek jest przepiękny, uwielbiam bordo :))

    narzutka jest uszyta przez moją mamę, i jest cieplutka i bardzo wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie dobiłaś:) a tak mi się podoba...

      Usuń
  3. Podzielam Twój lekki odchył od normy :) Sama też tak mam. Wolę jesienią założyć sukienkę lub spódnicę/spódniczkę niż legginsy lub spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam Twój blog na Wizażu. Jesteś genialną poszukiwaczką perełek w lumpkeksie :) Także uwielbiam to zajęcie i prowadzę bloga właśnie o tematyce głównie lumpeksowej :) Ciebie oczywiście obserwuję, bo podobają mi się Twoje stylizacje, za niską cenę oczywiście :) Zapraszam do mnie, ale nie nalegam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze super, ale się powtarzam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne sh masz w okolicy! W moich drogo i... no cóż... badziewnie dosyć... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Loved your blog and will come back for sure! I find it very inspirational...

    Oh, I just started following you on GFC by the way! Hope you come by my blog sometime too! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it? We can also follow each other everywhere else;)!

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Twitter link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba jak sweter jest w taki sposób połączony z koszulą.Chociaż sama się tak nie ubieram -jest mi strasznie niewygodnie i czuję się grubo.A co do spódnic kiedy jest zimno-tez nosze je wtedy częściej ,koniecznie z czarnymi rajstopami bo wtedy nogi wydają się dłuższe i smuklejsze.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Instagram bridget