Moja sypialnia

14:59

Mam kilka wyobrażeń co mogłabym jeszcze zrobić, co mogłabym jeszcze dodać, co wyglądałoby fajnie, jaki bibelot mógłby stanąć na parapecie, ale... No właśnie jest ALE :) Od niedawna nie jestem już typem kobiety, która bezmyślnie kupuje pełno rupieci do domu. Moje wszystkie zakupy są raczej przemyślane i częściej zastanowię się sto razy (albo nawet wrócę do sklepu na drugi dzień), niż kupię coś pod wpływem impulsu. Cieszę się, bo nie mam 150 metrów kwadratowych do zagospodarowania, a miejsca niestety coraz mniej. Trochę wbrew swoim przyzwyczajeniom kupiłam dwustronną pościel w kolorze (uwaga) pastelowym. To dla mnie ogromna rewolucja, bo do tej pory tolerowałam tylko białe pościele. I przyznam szczerze, że cały czas przyzwyczajam się do tej małej zmiany...
























buty - New Look





 Pozdrawiam,
 bridget

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Fajna, jasna przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pościel, mam podobną z kratką po jednej stronie a po drugiej drobne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę teraz o czarno-białej, ale chyba nie mam odpowiednich dodatków do takiego koloru... Zobaczymy.

      Usuń
  3. Podoba mi się Twoja sypialnia, jest taka jasna, kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja sypialnia jest niebiańska:) Naprawdę bardzo klimatyczna, przytulna i oczywiście PIĘKNA!!! Toaletka to moje marzenie:)
    I ta pościel świetna niebieska krata:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pościel! Natomiast biała pościel kojarzy mi się z wyjazdami we czesnym dzieciństwie. W ośrodku, w którym spędzaliśmy wakacje zawsze była sztywna, wykrochmalona biała pościel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, najgorsze są właśnie takie sztywne, a jeszcze jak kołdra jest ciężka to już w ogóle masakra. Ja na razie w ogóle nie mogę się przyzwyczaić do tego koloru :)

      Usuń
  6. Super a jak Ci buciki pasują :D
    A ja jeszcze kupuje pod wpływem impulsu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z ręką na sercu muszę powiedzieć, że nie kupowałam butów pod pościel - to czysty przypadek :)

      Usuń
  7. Przestrzeń świetnie urządzona a buty mistrzowskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie i przyjemnie urządzony pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny pokój ;)

    www.kropka-za-oceanem.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna :) Szukam podobnej "toaletki" jednak ciężko coś wybrać - chciałabym żeby od razu było wyposażone w lusterko. Może kiedyś się znajdzie "toaletka idealna" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również często kupowałam pod wpływem impulsu, ale powoli staram się z tym walczyć ;) W przypadku małego mieszkania jak moje, warto dwa razy przemyśleć każdy zakup aby nie zrobić magazynu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Otwórz drzwi dla snu pełnego komfortu! Nowa kołdra - ciepło otulające, lekkość wspaniała i sen jak nigdy dotąd. Uśpij zmysły w doskonałym wypoczynku. https://idealnysen.pl/pl/c/Koldry-Bambusowe/339

    OdpowiedzUsuń

Instagram bridget