Wyzwanie

16:51



Jest słoneczny, wietrzny dzień. Siedzę na ławce. Obserwuje małego sąsiada, który nie tylko wygląda jak mały diabołek to jeszcze tak się zachowuje. Wyszedł z babcią na plac zabaw. Babcia jest spokojną, miłą osobą, ale widać, że opieka nad małym nicponiem to dla niej nie lada wyzwanie. Na początek piaskownica - chłopiec zamiast robić babki z piasku to część gadżetów zakopuje, a drugą część wyrzuca na okoliczny trawnik. Następnie huśtawka - chłopiec nie potrafi rozhuśtać się wystarczająco mocno, więc nerwowym okrzykiem, popędza swoją babcię, aby szybciej zbierała porozrzucane wiaderka i foremki i przyszła mu pomóc. Po chwili nadszedł czas na rowerek - babcia ledwo nadążała za chłopcem, co najwyraźniej bardzo go cieszyło, bo co chwilę odwracał głowę, aby spojrzeć, jak prędko babcia potrafi biegać.
Nie dziwię się, że wypad na okoliczny plac zabaw trwał góra 10 minut... Biedna babcia w zawrotnym tempie zbierała zabawki i podnosiła rzucony na środku drogi rowerek, żeby tylko nie stracić chłopca z oczu.



Zakupy w Rossmannie też zaliczyłam - nie miałam sprecyzowanych planów, 
kupiłam to, co wpadło mi w oko.


Kilka kuchennych nowości - Kate Alice, uwielbiam jej wzornictwo.



Cichobiegi z Parfois - urzekły mnie kolorem, na pewno będą się szybko brudziły, 
ale jakoś to zniosę.






Zapach bzu - uwielbiam!


Biała czekolada - moja mała słabość :)


Małe przemeblowanie na toaletce.



Kawa w weekend smakuje najlepiej :)




Przygotowania do sezonu balkonowego rozpoczęte - mam nadzieję, że niedługo pokażę całość.
 Chciałabym dokupić jeszcze kilka rzeczy, ale niestety ostatnio nic nie 
przykuło mojej uwagi, więc chyba będę musiała modyfikować to, 
co udało mi się dorwać w zeszłym roku. 

Pozdrawiam,
bridget

You Might Also Like

11 komentarze

  1. ładne zdjęcia :)
    zapach bzu też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. żółte szpilki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie maj pachnie bzem i konwaliami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ;*
    jak zwykle u Ciebie ślicznie i pastelowo jak lubię :)
    cichobiegi rewelacja boskie! strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jakieś ładne buty pokazujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszędzie szukałam takich pudełeczek :( można je dostać gdzieś w Kielcach lub przez internet ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj na stronie naszpieknydom, wiem, że tam mają produkty Kate Alice☺

      Usuń
  7. Witamy:), chcemy serdecznie zachęcić do wzięcia udziału w dwóch konkursach organizowanych w największym agregacie blogów w Polsce zBLOGowani.pl. Oba konkursy zostały wydłużone do niedzieli, a jeśli zgłoszenia zostaną dodane przez bloga jest szansa na najlepsze nagrody. Link do obu konkursów: http://zblogowani.pl/akcje. Można przygotować tyle zgłoszeń na ile się ma ochotę, a im więcej tym szansa na ciekawe nagrody wzrasta. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram bridget