Im więcej, tym lepiej

15:52

Jeżeli miałabym wybrać tylko jeden, kolorowy kosmetyk do twarzy, bez wątpienia byłby nim - bronzer 
do policzków, ewentualnie róż :) Rano, kiedy nie mam zbyt dużo czasu na makijaż - nakładam go na kości policzkowe i mogę wyruszać w miasto!


W związku z tym, kiedy byłam w Tk Maxxie, nie mogłam przejść obojętnie obok największego bronzera jakiego kiedykolwiek widziałam :) Przyznaję się bez bicia, że o firmie Aymie B' nie miałam zielonego pojęcia, ale jak to mówią - świat należy do odważnych.


W Internecie przeczytałam dużo pochlebnych opinii na temat tej marki. Cena na eBayu waha się w granicach 19 funtów. Podsumowując jestem niebywale zaskoczona. Puder delikatnie rozświetla i nadaje naszym polikom  złocistych rumieńców. Cieszę się, że postanowiłam zaryzykować i kupić coś innego niż Bourjois.


Użytkuję go już ponad dwa tygodnie, ale spokojnie - dna jeszcze nie widać, więc nawet dla pożeraczy bronzerów, 27 gramów to dużo :)

A Wy często ulegacie kosmetycznym eksperymentom?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. ja rzadko, wole trzymac sie standardowego makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam wczoraj swój drugi bronzer właśnie, tylko z TBS :)
    Ostatnio jestem bardzo skora do zakupu polecanych nowości lub odkrycia nigdy nie próbowanego kosmetyku - nie tak nowego na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kosmetycznym eksperymentom nie ulegam. Kupuje to co mam od dawna przetestowane. Kiedy już skuszę się na coś nowego, czytam opinie w internecie. :)

    Jeśli masz wolną chwilkę to zapraszam na nowego bloga http://spontanicznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda :) ja używam różu :)
    bronzery mi się podobają ale boję się,że mogłabym nałożyć go za dużo,a mam jasną porcelanową karnację i efekt byłby śmieszny ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda :) Marka mi nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię bronzery, więc chętnie bym się w niego zaopatrzyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie. Zmyliłaś mnie tym zdjęciem myślałam, ze to bronzer BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, bo jeszcze pędzlem przysłoniłam markę, ale to było niezamierzone :)

      Usuń

Instagram bridget