Grudniowy czas

19:23



Siedzę na kanapie z telefonem w ręku. Znudzona przeglądam zdjęcia na Instagramie. Nie znoszę tego uczucia, kiedy bezpowrotnie marnuje swój drogocenny czas na przeglądanie fotek, które i tak nie wnoszą nic nowego do mojego życia (no może poza paroma rzadkimi okazami).
Powoli zaczynam obserwować pojawiające się zalążki świątecznego klimatu... Idąc dalej obserwuję coraz więcej grudniowych zdjęć, a pewnym czasie jestem już nimi po prostu zasypana. Z politowaniem spoglądam na te czerwone wnętrzarskie dodatki, które zbyt wcześnie ozdabiają salony. Początkowo chciało mi się śmiać, ze ludzie już rozpoczęli świąteczne przygotowania, ale zanim zaśmiałam się w głos, zerknęłam na prawy dolny róg mojego monitora i ku mojemu zdziwieniu dotarło do mnie, że dzisiaj mamy przecież trzeci dzień grudnia. Nie zważając na gotujący się obiad i pieczeń w piekarniku postanowiłam wziąć się za swoją chałupę, i oto efekty!


słoik - IKEA
sznurek do pakowania prezentów - Praktiker
podgrzewacze - Jysk


kartka świąteczna - Empik


renifer - Empik 



Jak pisałam w poprzednim poście jestem totalnym wybredniakiem bombkowym :) 
Rzadko kiedy podoba mi się jakaś ozdoba choinkowa. Jeszcze kilka lat temu 
na mojej pierwszej, świeżej, zielonej choince wisiało dosłownie
 tylko kilka bombek :)





Ciasteczka cynamonowe to mój hicior :) Wydaje mi się, że są o wiele smaczniejsze 
od pierników, ale to chyba dlatego że nigdy nie miałam dobrego 
przepisu na pierniki i zawsze było z nimi coś nie tak...



O matko! Pyszności, słodycze nie goszczą w moim domu często,  powiedziałabym raczej, 
że od święta. Ale milkowe orzeszki w mlecznej czekoladzie 
z posypką piernikową - to dopiero coś :)



 
papilotki - Empik %



A jak mają się Wasze domy?
Doczekały się już świątecznych ozdób?

Pozdrawiam,
bridget

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Cudowny post i blog! <3
    Zostawiam obserwację i zapraszam do mnie! Pozdrawiam cieplutko!:):)
    http://hejtojapaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Część ozdób już kupiłam, ale jeszcze nie dekoruje mieszkania. Może dopiero w połowie miesiąca zacznę ;-) czyli za chwilę bo tak szybko czas leci ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze ochotę na parę diy, ale nie wiem czy mi czasu starczy...

      Usuń
  3. Pięknie celebrujesz grudniowy czas:) ściskam cipelutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tu świątecznie ;) Wszystkie dekoracje świąteczne w sklepach przykuwają moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją też, ale niestety nie mam w domu tyle miejsca, żeby to wszystko składować... Poza tym takie ozdoby bardzo rujnują portfel :)

      Usuń
  5. Fana kartka świąteczna, ja dziś zaczynam piec pierniki z przyjaciółką, to taka nasza mała tradycja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, świetny zwyczaj. Zazdroszczę takiej tradycji:-)

      Usuń
  6. U mnie powolutku do przodu ;) z dwójką maluchów wszystko idzie wolniej ;)
    Mogę prosić o przepis na te ciasteczka cynamonowe? Wyglądają oblednie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo:
      http://www.mojewypieki.com/post/kruche-cynamonowe-gwiazdki-w-mlecznej-czekoladzie
      Uwaga wciągają!:-)

      Usuń
  7. U mnie dużo mchu i szyszek i światełek. Zero czerwieni :-) nie spiesze się, nie ścigam. Pomalutku :-) A poza tym podpisuję się pod całym postem ha ha :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zagościł mech:-)
      Zrobiłam dzisiaj kilka ozdób, więc na dniach powinno się coś pojawić na blogu. Pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Nie ma to jak wprowadzić sobie trochę świątecznego klimatu do domu ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też już pomału przystrajam swój dom :) fajny blog i zapraszam do mnie http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram bridget