Podsumowanie miesiąca cz. V

19:28

Jak to się stało, że już powoła roku za nami? Staram się brać z życia to, co najlepsze, ale muszę przyznać, że momentami za szybko się wszystko dzieje :) Ale jak tu wyhamować? Skąd wziąć siłę, aby powiedzieć stop chociaż na te 10 minut...
Maj zleciał mi tak szybko, że w sumie dzisiaj zorientowałam się, że już czerwiec...


 Nowości kupuję sporadycznie, rzadko kiedy coś mi się podoba. Wolę swoje stare, wygodne ciuchy, 
w których czuję się najlepiej. Z racji tego, że ostatnio kilka rzeczy wpadło mi w oko, 
postanowiłam to uwiecznić :)


A miejsca coraz mniej...


Zapach maja :) Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z zapachami z Zary, ale ten skradł moje serce.
 Jest świeży, wiosenny, kwiatowy - to, co lubię :) A i cena niczemu sobie 29 zł.



Długo biłam się z myślami, czy naszyjnik to coś dla mnie... Ale w końcu nutka ekstrawagancji nikomu jeszcze nie zaszkodziła.

naszyjnik - Stradivarius


Do rozjaśnienia szarości dnia codziennego.


Z chęcią przeczytam jeszcze raz i jeszcze raz, i jeszcze raz :) Od tej książki nie można się oderwać. 
Dawno nic mnie tak nie wciągnęło.


Markus Zusak - Złodziejka książek

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Co ładnego kupiłaś? Jakiś outfit będzie? Czekam.
    Połowa roku dopiero jak zleci czerwiec, ale spokojnie stanie się to tak szybko że nie zauważysz. Też mam ostatnio problem z czasem ;./

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. gdzie się podziewasz? :)

      Usuń
    2. Matko i Córko, ciągle coś na głowie :( Nie było mnie przez pewien czas i trzeba nadrobić zaległości blogowe. Widzę, że u Ciebie tak dużo się dzieje, wszytko przeczytałam od A do Z, tylko śladu po sobie nie zostawiłam. Ach, trzeba wziąć się w garść :)

      Usuń
  2. zaintrygowała mnie ta książka :D obadałam już opis i mam ją na oku :)))

    no ja nawet nie muszę odliczać dni do urlopu...tak szybko mijają ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka rewelacyjna - dawno nie czytałam nic tak wciągającego :)

      Usuń
  3. Muszę sięgnąć po "Złodziejkę książek", ciekawi mnie :-) Naszyjnik jest przepiękny :-) A perfum w zarze jeszcze nigdy nie kupowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dla Ciebie - móla książkowego - "Złodziejka książek" to pozycja obowiązkowa :)

      Usuń

Instagram bridget